El trànsit regular també millora registres i supera els 466.000 usuaris
Ciutadella quadruplica el nombre de creueristes. El 2018 han arribat al dic de Son Blanc 20.000 turistes en creuers, quan l’any anterior n’eren 4.500. Una increment exponencial que s’explica, principalment, per la decisió d’alguns creuers de fer escalar a Ciutadella enlloc de Maó.
L’evolució del nombre de passatgers es clarament creixent. De fet, fa dos i tres anys, és a dir, el 2015 i el 2016, la xifra no arribava als 3.000 creueristes. Si mirem més enrere les dades encara són inferiors.
No obstant les previsions per enguany no son positives. Tot i que encara és prest, a hores d’ara, només hi ha confirmat un creuer. És l’Oriana, de 260 metres d’eslora i està previst que fondegi. Prové d’Itàlia i farà escala en direcció a Gibraltar.
Però l’activitat al port també creix en relació al nombre de passatgers regulars. El 2018 han passat per Son Blanc quasi 20.000 persones més que l’any anterior. En total 466.520. Aquesta xifra també creix any rere any des que es tenen registres. En dos anys ha crescut més de 100.000 persones.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'