Troben 30 persones vivint plegades en un sol habitatge a Manacor
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La concessió d'enguany també obligarà l'empresa guanyadora a acceptar pagament en targeta i expedir tiquets
Ciutadella reduirà el nombre de gandules i para-sols de Son Xoriguer, cala en Bosc, cala Blanca i cala en Blanes. La nova licitació de serveis de platja per a enguany i l’any que inclou setze lots de diferents serveis com gandules, para-sols, quioscs, embarcacions o caiacs.
El servei ha sortit a licitació per una quantitat mínima de 300.000 euros, i es tindrà en compte a l’hora d’adjudicar les concessions si les empreses que hi opten fan donacions a associacions sense ànim que protegeixen el litoral i el medi ambient.
El principal motiu per a reduir el nombre de gandules i para-sols és la pèrdua de volum d’arena en aquestes quatre platges, que el consistori no vol que es traduesqui en una pèrdua d’espai per als banyistes.
A més, l’Ajuntament hi ha introduït altres novetats. Obligarà les empreses a expedir tiquets i acceptar pagaments en targeta per evitar l’evasió d’impostos.
Les empreses interessades hi podran presentar ofertes fins al 14 d’abril.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
29 han desembarcat a la localitat de ses Illetes