Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El Govern invertirà 5,7 milions d'euros en millorar el dic de Son Blanc i el port interior, que presentava greus deficiències en l'estructura
Els treballs se centraran a renovar la pavimentació i el clavegueram. En una segona fase, s’haurà de negociar amb els restauradors de la zona com queden les façanes dels seus locals.
Al dic de Son Blanc, aquest desembre començaran les obres per adequar els accessos als passatgers, ja que actualment han de fer el trajecte fins a les embarcacions a peu i no hi ha cobertes per resguardar-se quan plou. També s’instal·larà una passarel·la i es millorarà una part del moll sud per atreure altres tipus d’embarcacions. El dic de Son Blanc té en l’actualitat mig milió d’usuaris anuals.
La conselleria de Territori, Energia i Mobilitat invertirà 5,7 milions en les obres de Ciutadella, que s’allargaran fins al mes de maig de 2019.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc