Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'Ajuntament vol evitar al màxim les pèrdues d'aigua potable
A Ciutadella, cada dia la xarxa municipal d’aigua perd més de dos milions de litres , cosa que equivaldria a buidar mig milió de garrafes d’aigua cada dia per reduir-ho al màxim. Una empresa revisa tota la xarxa amb sistema acústic i remet informes diàriament. La causa principal de les fuites és l’antiguitat de les canonades. El 40% es va construir als anys 70 amb materials com el fibrociment i el PVC. Actualment, aquests materials s’han substituït per polietilè.
El percentatge de fuites actual al municipi és del 22%, superior, per tant, a les recomanacions del Pla Hidrològic de les Illes que recomana no passar del 17%. Les majors pèrdues es donen al nucli urbà amb un 25% i la urbanització de Cala en Bosch amb un 21%.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada