El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'Ajuntament vol evitar al màxim les pèrdues d'aigua potable
A Ciutadella, cada dia la xarxa municipal d’aigua perd més de dos milions de litres , cosa que equivaldria a buidar mig milió de garrafes d’aigua cada dia per reduir-ho al màxim. Una empresa revisa tota la xarxa amb sistema acústic i remet informes diàriament. La causa principal de les fuites és l’antiguitat de les canonades. El 40% es va construir als anys 70 amb materials com el fibrociment i el PVC. Actualment, aquests materials s’han substituït per polietilè.
El percentatge de fuites actual al municipi és del 22%, superior, per tant, a les recomanacions del Pla Hidrològic de les Illes que recomana no passar del 17%. Les majors pèrdues es donen al nucli urbà amb un 25% i la urbanització de Cala en Bosch amb un 21%.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle