Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Sílvia Vivó i Pepe Mascaró han fet a mà alguns dels personatges més coneguts del darrer segle
Els carrers i les places del centre de Ciutadella s’han omplert de personatges d’animació. Sílvia Vivó i Pepe Mascaró són els dos creadors de tota la decoració que aquests dies llueix al nucli antic. Tots dos són professors del Centre Municipal d’Art. Des de finals de novembre, treballen a mà cada figura i detall. Dibuixos animats d’ahir i d’avui, que han acompanyat tantes generacions.
Molts d’ells estan fets a partir de materials reciclats. Un segle d’animació que va del 1922 a 2022. L’inspector Gadget, el sofà dels Simpson… i molta interacció amb tota la gent que els observa. Alguns dels primers a veure’ls han estat els més de 2.000 alumnes de 9 centres de la ciutat, que també han seguit la temàtica i han participat en la rua escolar.
El dia continuarà amb actuacions musicals a la plaça Nova.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic