El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La presència d'aquest material es pot deure a les pròtesis bucals dels difunts
184
L’Ajuntament de Ciutadella incompleix la normativa sobre emissions de gasos al forn crematori del cementiri. L’última inspecció realitzada va detectar partícules de mercuri per sobre dels límits establerts. Això va obligar el Govern a exigir una solució en un termini de dos mesos. Un any després no s’ha pres cap mesura. Així ho ha reconegut Noemí Camps, responsable del cementiri, a preguntes del PP al passat ple municipal. Camps apunta que l’emissió de mercuri es podria deure a les pròtesis bucals d’alguns dels difunts.
Aquestes pròtesis ja no es fan. La solució, però, tampoc és fàcil. Canviar el forn té un cost massa elevat, prop de 400.000 euros. I posar un filtre també és complicat per l’antiguitat del forn. Mentrestant, el PP demana una solució immediata i lamenta la ineficàcia del govern.
Tot i les deficiències existents, el nombre de defuncions es manté i no s’han derivat cap a Maó.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades