societat
L’Ajuntament de Ciutadella fa gestions per tal que el cinema pugui tornar al municipi, un cop rescindit l’acord amb l’empresa que, fins ara, en tenia l’explotació, Cinemes Canal Salat. El consistori acaba de tancar-hi un acord per adquirir part de l’equipament de les sales (les dues pantalles i l’equip de so) i convocar, durant l’any que ve, un nou concurs amb una rebaixa important del cànon. També manté converses amb Joventuts Musicals de Ciutadella per continuar amb les projeccions de Cineclub.
Cinemes Canal Salat, que ha gestionat les sales ciutadellenques durant nou anys, sol·licità la rescissió del contracte per l’impacte de la Covid-19, que el feien inviable econòmicament. De fet, no han pogut reprendre l’activitat tot i que l’Ajuntament no els ha cobrat el cànon des que va començar la pandèmia, malgrat que durant l’estiu (entre principis de juliol i l’onze de setembre) sí que van poder obrir complint totes les restriccions.
Des que va tancar aquestes sales, Menorca es troba sense cinemes, ja que les de l’Ocimax de Maó van tancar el mes de març passat sense data de reobertura.
La setmana passada, la trentena d'infants que en són membres, es varen reunir per primera vegada a Toledo
Pacients amb colostomies, crohn i colitis ulceroses demanen més coneixement social d'aquestes patologies
Amparo Sard és l'autora de l'obra que s'ha instal·lat a la plaça Jaume Santandreu
Ja són set els casos confirmats a Madrid i 24 les sospites de la malaltia