Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Al poliesportiu van tornar les goteres i alguns soterranis del municipi també es van inundar
La pluja va entrar pel ponent de l’illa poc abans de les 4 del capvespre i la va travessar fins al llevant. A Ciutadella, on a determinats punts van arribar a caure fins a 100 litres per metre quadrat, els bombers van haver de fer sis intervencions per treure aigua. El poliesportiu municipal va ser la instal·lació que més va patir l’efecte de les pluges.
El pavelló es va inundar parcialment amb notòries gotes. Fa uns mesos es van començar les obres per impermeabilitzar el sostre i estaven encara en marxa al moment de la tempesta. Amb dos terços de l’obra feta, l’aigua es va filtrar pel terç restant, que s’havia intentat cobrir amb plàstics.
La pluja a Ciutadella va mantenir la intensitat omplint alguns soterranis i baixos com el del setmanari Iris, que arxivava un gran nombre de revistes. Segons el seu editor des que es van fer obres al carrer, aquests episodis es repeteixen quan plou.
Devers les 16.30 h la pluja va arribar as Mercadal, el punt més afectat per la passada DANA. L’Ajuntament va demanar als residents que no aparcassin devora el torrent per precaució.
La pluja va anar avançant ràpidament per l’illa passant per Alaior i finalment va arribar a Maó damunt les cinc i mitja.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural