L’escena de la música electrònica local es fa un lloc al gran concert ‘Patrona’
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
Llorenç Bosch, s'homo des be, farà 115 visites i 3 tocs de dol aquest diumenge; la casa senyorial Vivó Truyols acull les vuit carotes obra de Berto Mayans
Nit llarga, la d’aquest dissabte, a Ciutadella. El municipi ha viscut amb intensitat la vetlla de “Es Be” de Sant Joan 2023. La cerimònia tan esperada per ciutadellencs i santjoaners s’ha celebrat a la posada de Sant Antoni Maria Claret, 31, el domicili de Siscu Capó. El caixer pagès de Migjorn juntament amb el seu missatge, Llorenç Bosch, que enguany és “s’homo des be”, ha rebut una gernació amb ganes de veure i tocar “Es Be de Sant Joan”.
Aquest mateix bè es passejarà el diumenge per tots els carrers de Ciutadella damunt les espatlles de Llorenç Bosch. Seran un total de 115 visites i 3 tocs de dol. La sortida s’inicia després del tan esperat Primer Toc del Diumenge des Bè des de la casa senyorial Vivó Truyols, a la plaça de Ses Palmeres, a les 9 en punt del matí.
D’altra banda, a la casa del caixer senyor, Borja Saura, s’exposen les carotes d’enguany. Berto Mayans n’és l’autor de les vuit obres, amb motius ciutadellencs i festius. Dues d’elles seran indultades, un pel mateix caixer senyor i una altra per l’ajuntament; les altres sis seran esmicolades durant els Jocs des Pla.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
Els dos jaleos de les festes es podran seguir per IB3 Televisió
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre