Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

D'aquesta manera s'aconsegueix que la festa pugui tenir almenys un dia d'inclusió per a les persones amb aquest tipus de neurodivergències
Aquest dimecres capvespre la fira d’atraccions de les festes de Sant Joan de Ciutadella ha estat unes hores sense música per als fillets i filletes que tenen sensibilitats auditives o necessitats especials. També és una iniciativa que aprofiten els pares, com una mare que pateix hiperacúsia i que ha pogut anar a la fira de Ciutadella amb família.
A petició de TEA Menorca (l’Associació de persones i familiars amb espectre autista de Menorca), l’Ajuntament de Ciutadella va arribar a un acord amb l’Associació de Firaires, per fer que s’aturés la música durant unes hores de sis a nou del vespre.
D’aquesta manera s’aconsegueix que la festa pugui tenir almenys un dia d’inclusió per a aquest tipus de neurodivergències. Cada vegada més ajuntaments de les illes ho demanen. Durant les festes de Gràcia de Maó també es va fer.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió