‘Stickers’ en català per fomentar les expressions populars
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
La presidenta del Consell de Mallorca també anuncia una campanya per atreure turisme nacional a Mallorca
161
El Consell de Mallorca està gestionant la compra d’un edifici d’apartaments per dotar de més espais a les víctimes de violència de gènere. Ho ha anunciat la presidenta Catalina Cladera durant la primera jornada del Debat de Política General Insular. Ha explicat que aquest edifici acollirà a dones i fills víctimes de violències masclistes així com a víctimes de matrimonis forçats, mutilacions genitals, agressions sexuals, , explotació i persones víctimes de LGTBIfòbia.
Turisme
D’altra banda, Cladera també ha anunciat un acord amb la companyia World2Meet per incentivar durant juliol l’arribada de turistes nacionals amb ofertes especials. Hi participen marques com Iberia, Oberostar, Riu, melià i Room Mate entre d’altres. A més, el 29 de juliol es reunirà per primera vegada la Comissió Mixta de Transferència amb el Govern de les Illes pel traspàs de les competències d’ordenació turística.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge