Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El Tribunal Superior de Justícia de Balears va desestimar el recurs d'apel·lació i posa en dubte l'interès general del rescat
Han passat poc més de 3 anys d’ençà que es va fer efectiu el rescat del túnel de Sóller. I ahir, el Tribunal Superior de Justícia de Balears va desestimar el recurs d’apel·lació del Govern insular i el va declarar nul. La sentència posa en dubte l’interès general d’aquella decisió. El Consell de Mallorca assegura que esgotaran totes les vies judicials, i que en cap cas, els ciutadans tornaran a pagar per passar pel túnel de Sóller.
Com ja va fer aleshores, el Partit Popular ha criticat el rescat pel cost que, diuen, tendrà per la butxaca dels ciutadans. Segons Mercedes Garrido, responsable d’Infraestructures d’aquell moment, no s’haurà de tornar a pagar cap indemnització a l’empresa concessionària. Una empresa que hauria deixat la gestió del peatge l’any que ve.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió