El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El Tribunal Superior de Justícia de Balears va desestimar el recurs d'apel·lació i posa en dubte l'interès general del rescat
Han passat poc més de 3 anys d’ençà que es va fer efectiu el rescat del túnel de Sóller. I ahir, el Tribunal Superior de Justícia de Balears va desestimar el recurs d’apel·lació del Govern insular i el va declarar nul. La sentència posa en dubte l’interès general d’aquella decisió. El Consell de Mallorca assegura que esgotaran totes les vies judicials, i que en cap cas, els ciutadans tornaran a pagar per passar pel túnel de Sóller.
Com ja va fer aleshores, el Partit Popular ha criticat el rescat pel cost que, diuen, tendrà per la butxaca dels ciutadans. Segons Mercedes Garrido, responsable d’Infraestructures d’aquell moment, no s’haurà de tornar a pagar cap indemnització a l’empresa concessionària. Una empresa que hauria deixat la gestió del peatge l’any que ve.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle