Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
A Eivissa, unes 500 cambreres de pis es manifestaren des del parc de la Pau fins al passeig de Vara de Rey amb lemes com 'jubilació anticipada'
Cap de setmana marcat amb les reivindicacions de les Kellys per aconseguir una menor càrrega de feina. Les cambreres de pis han dit pròu en diferents manifestacions arreu de les Illes, i de manera simultània també a diferents ciutats d’Espanya. A les Pitiuses, s’ha posat fi a una jornada de vaga que ha durat dos dies i que la seva Federació Hotelera considera que ha estat poc significativa.
El clam comú de les Kellys per aconseguir una feina digna, la reducció de càrrega laboral i el reconeixement de les malalties relacionades amb la seva professió, es va fer sentir arreu de les Illes. També en altres ciutats d’Espanya.
A Eivissa, unes 500 cambreres de pis es manifestaren des del parc de la Pau fins al passeig de Vara de Rey amb lemes com ‘jubilació anticipada’. Coincidia amb la primera vaga del sector de les Kellys a les Illes Balears. Disposà d’un seguiment del 33% de la secció a Eivissa, però el suport fou nul a Formentera.
A Mallorca, la concentració convocada per l’Associació Kellys Unió Balears reunia mig milenar de cambreres de pis d’arreu de l’illa a la plaça d’Espanya. Moltes es varen desplaçar en autobús per assistir a una jornada que va disposar de batucada i teatre. Tot per reivindicar la reducció de la seva càrrega laboral i la jubilació anticipada als 60 anys.
Un clam comú que també es va fer sentir a Menorca. Més de 50 cambreres de pis es varen manifestar a la plaça des Born de Ciutadella.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres