La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
La tercera edició dels Premis Lab Oliver han premiat l'artista visual Clara Garriga pel seu projecte "S'Olivera"
Una de les disciplines amb les quals treballa l’artista visual Clara Garriga és la fotografia intervinguda. Es tracta d’agafar imatges i deformar-les, per exemple, mitjançant la costura, el collage o el brodat. El seu projecte “S’Olivera” parteix d’una voluntat de relectura crítica i poètica del gènere costumista menorquí. Un estil pictòric amb gran presència el segle XVIII, d’escenes quotidianes que ara ella interpel·la des d’una perspectiva feminista.
Garriga explica que “si visitam ca n’Oliver veurem que hi ha alguns grups de persones que quasi no estan representats, entre ells les dones i la infància. Si cercam les dones apareixen majoritàriament representades cuidant infants. Jo açò ho agaf i ho duc al segle XXI, on veim que passa exactament igual que fa 200 anys: la dona continua sent la que majoritàriament duu les cures”.
A través del collage, mescla mares del passat amb mares actuals. Si Ca n’Oliver era la casa del senyor Oliver, S’Olivera és una resposta des de la veu femenina en el mateix espai. Ara es pot visitar al centre cultural. A més, dia set de novembre oferirà, també a Ca N’Oliver, un taller de fotografia intervinguda.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia