El ferit a les festes de Sant Joan abandona Son Espases i ultima la recuperació a Barcelona
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu

El programa 'Música i Moviment' utilitzarà recursos propis dels conservatoris d'Eivissa i Formentera per oferir una hora setmanal de formació artística
El conseller d’Educació, Antoni Vera, ha presentat avui a Eivissa el programa ‘Música i Moviment’ que permetrà que 90 infants de les Pitiüses de 6 i 7 anys rebin una hora setmanal de formació en música i dansa.
És un programa que s’avança a la formació musical reglada, que arrenca als 8 anys, i que serà possible gràcies als recursos propis dels Conservatoris d’Eivissa i Formentera. La matrícula és gratuïta per a tots els interessats, que hauran d’inscriure’s i superar una prova d’accés.
Hi haurà 60 places disponibles a Eivissa i 30 a Formentera, distribuïts en grups d’un màxim de 15 alumnes.
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys 1990, de la mà del productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’