Sóller reviu algunes de les “Bandes mortes” més històriques del municipi
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
S'han projectat 122 films en 10 localitzacions diferents de l'illa d'Eivissa
Aquest diumenge s’ha clausurat la Novena Edició del Festival Ibiza Cinefest (IBZCF). Han estat quinze dies de cinema amb 122 projeccions fetes en 10 localitzacions diferents de l’illa d’Eivissa.
Un cine que normalment no està a l’abast dels eivissencs amb títols nacionals i internacionals amb estrenes exclusives a les Balears i Espanya. Cinema d’autor inèdit i alternatiu amb col·loquis oberts i presència dels propis autors. Avui es clausura tot i que queden pendents dues activitats més.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca