El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El GEN demana que s'aturin immediatament els vessaments de fecals al port d'Eivissa
A Eivissa, els camions continuen bombejant al port i a la xarxa les aigües fecals, per evitar que arribin a la mar. Ho fan perquè encara no està reparada la canonada de la depuradora que es va rompre dilluns.
Des del Govern esperen que en les pròximes hores arribin unes brides fetes a mida que s’han encarregat a dues empreses de la península. Confien que aquest dissabte es podrà reparar.
El port esportiu Ibiza Magna es queixa que hi ha clients que han abandonat els amarraments perquè no suporten la pudor. El GEN, per part seva, demana que s’aturi immediatament el vessament perquè la contaminació acaba al sediment del port, que s’ha de buidar sovint a alta mar per garantir el calat dels vaixells.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits