El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Han passat 13 anys d’ençà que el compositor Miquel Àngel Aguiló va presentar el seu espectacle “Climàtic”. Un muntatge multidisciplinari que no ha aturat de créixer i en què Aguiló reflexiona sobre la relació de l’espècie humana amb la terra.
La darrera representació de “Climàtic 2.2” va ser l’octubre de 2019 a la basílica de Sant Francesc, a Palma. Un escenari únic però amb abundants limitacions escèniques. Limitacions que no trobarem al Teatre Principal de Palma on la setmana que ve es representarà “Climàtic 3.0”. Igual que a les seves versions anteriors, la primera és de 2008, “Climàtic 3.0” s’estructura en diversos passatges en què Aguiló ens convida a endinsar-nos en la puresa de la natura. Una natura ara ferida quasi de mort.
“Climàtic 3.0” es representarà al Teatre Principal en una única funció el pròxim dissabte 13 de març. Recordam que la cabuda es limita a un màxim de 380 espectadors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades