Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Afronta el nou càrrec amb una petició clara als responsables polítics: agilitzar tota la tramitació de sòls urbanitzables ja previstos
El menorquí Climent Olives és el nou president de l’Associació de Constructors de les Balears fins al 2028.
La presentació de la nova junta directiva va tenir lloc ahir divendres capvespre al Castell de Bellver, davant un centenar d’assistents, entre els quals l’expresidenta de l’associació, Fanny Alba Ramón, i la consellera d’Habitatge, Marta Vidal.
Amb més de 30 anys d’experiència en el sector, Olives afronta el nou càrrec amb una petició clara als responsables polítics: agilitzar tota la tramitació de sòls urbanitzables ja previstos, davant l’emergència d’habitatge que pateixen les Illes.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou