Tomás Domene, Maico Casella, Nahuel Salis i Tomás Santiago són internacionals amb l’Argentina i referents de l’hoquei herba mundial. Juguen a Bèlgica i Holanda i la situació actual no els ha permès tornar al seu país per passar l’estiu. Això els ha duit aquests dies a Mallorca.
Els “leones” han començat el dia compartint els seus coneixements i la seva experiència amb els més menuts. Després, ha estat el torn dels adults. La majoria, jugadors del Mallorca Hockey Club. Els internacionals argentins han volgut incidir en aspectes concrets del joc.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"