Principi d’acord per a l’equiparació retributiva en educació concertada 0-18
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
'Clitemnestra' és una adaptació d'Agustí Villaronga del llibre 'La casa dels noms', de Colm Tóibín
Com un corredor a una marató plena d’obstacles on, a la fi, ja s’albira la meta. Així arriba l’equip de ‘Clitemnestra’ a l’estrena de l’obra, ajornada des del passat mes de març per mor de la crisi sanitària.
Protagonitzada per Núria Prims, ‘Clitemnestra’ és una adaptació d’Agustí Villaronga del llibre ‘La casa dels noms’, de Colm Tóibín. Una obra que revisa aquest personatge cabdal de la mitologia grega, el qual mata el seu marit Agamèmnon per haver sacrificat als déus la seva filla Ifigènia. Clitemnestra, humanitza i empodera aquest personatge tan criminalitzat durant segles per la traducció occidental.
Susi Gómez és la directora de vestuari d’aquesta producció que s’estrenarà aquest dijous i que podreu veure al Teatre Principal de Palma fins al diumenge, dia en què també es retransmetrà la funció en streaming. La cabuda actual del Principal és d’un màxim del 50 per cent del seu aforament.
El Teatre Principal de Palma redueix el seu aforament a un màxim del 18% de la seva capacitat
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa