L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els assistents han après com actuar davant un accident de trànsit múltiple
Ferits… pànic… desconcert… És una situació de perill, un accident de trànsit múltiple amb 20 ferits i contaminació per productes tòxics.
Es tracta, però, d’un simulacre duit a terme avui horabaixa a Eivissa. És l’acció de cloenda de les Segones Jornades de Tècniques ‘Intel·ligència i Emergències’ impartides durant aquesta setmana a Santa Eulària des Riu.
Hi han participat efectius de la ‘UME’, la Unitat Militar d’Emergències, diferents cossos policials, bombers i serveis d’emergències.
Una instal·lació, la de ‘Lloc de Comandament Operatiu Integrat’, que s’ha desplegat per primera vegada a Balears i que ha deixat patent l’eficàcia de la coordinació d’equips.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues