El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els assistents han après com actuar davant un accident de trànsit múltiple
Ferits… pànic… desconcert… És una situació de perill, un accident de trànsit múltiple amb 20 ferits i contaminació per productes tòxics.
Es tracta, però, d’un simulacre duit a terme avui horabaixa a Eivissa. És l’acció de cloenda de les Segones Jornades de Tècniques ‘Intel·ligència i Emergències’ impartides durant aquesta setmana a Santa Eulària des Riu.
Hi han participat efectius de la ‘UME’, la Unitat Militar d’Emergències, diferents cossos policials, bombers i serveis d’emergències.
Una instal·lació, la de ‘Lloc de Comandament Operatiu Integrat’, que s’ha desplegat per primera vegada a Balears i que ha deixat patent l’eficàcia de la coordinació d’equips.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits