Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
L'home va admetre els fets al judici.
El jutjat penal número 1 de Palma ha condemnat a dos anys de presó l’home que va maltractar i agredir sexualment una egua i una pòltra, mare i filla, a Alcúdia. L’acusat va admetre els fets al judici. La jutgessa considera provat que l’home va penetrar amb un pal amb punxes els dos animals i a l’egua la va agredir sexualment.
L’Associació Balear de Missers pels Drets dels Animals (ABADA) demanava una pena de presó superior, però la jutgessa creu que l’home podria haver tengut les facultats afectades per la ingesta d’alcohol. Anteriorment als fets, l’acusat havia estat condemnat fins a quatre ocasions per conduir begut i estava seguint un tractament de desintoxicació.
En aquest sentit, la jutgesa també considera que l’home es va conformar amb la pena més alta pel maltractament a la poltra (un any), quan li podrien haver imposat una pena més baixa, fet que permet considerar “la proporció punitiva en atenció al dany real causat“.
L’home també ha estat condemnat a pagar mil euros per les despeses veterinàries i no podrà tenir ni fer feina amb animals durant 6 anys.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada