Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El comitè d'empresa considera excessius els serveis mínims del 90%
Durant el primer matí de vaga dels treballadors dels controls de seguretat a l’Aeroport de Barcelona s’han registrat coes de fins a 30 minuts per accedir a la zona d’embarcament. Això sí, durant quasi tot el dia, no han superat els 15 minuts.
El comitè d’empresa critica que els efectes de la vaga es noten poc a causa d’uns serveis mínims, del 90%, que consideren excessius. L’empresa que gestiona els controls de seguretat, Trablisa, assegura que el servei funciona amb normalitat.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç