Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Elabora el 40 per cent del formatge Maó-Menorca i el comercialitza en més de 35 països diferents
Menorca viu amb satisfacció que Coinga ha esta premiada com la Millor Cooperativa Agroalimentària d’Espanya en la categoria de Desenvolupament Rural. La varietat de productes, l’impuls al desenvolupament del formatge amb Denominació d’Origen o el seu caràcter innovador són alguns dels valors que el jurat ha tingut en compte per atorgar-li el guardó que, va ser entregat pel Ministre d’Agricultura, Luis Planas. La junta directiva de la cooperativa rep el premi com a una oportunitat per situar Menorca en el mapa com a la regió rural més oriental de l’Estat.
Coinga va néixer el 1967. Recull el 50 per cent de la llet de Menorca, elabora el 40 per cent del formatge Maó-Menorca i comercialitza en més de 35 països diferents. A dia d’avui, compta amb 107 llocs associats que fan feina per millorar els productes, fer una gestió sostenible i millorar la qualitat de vida dels seus animals. Ha estat guardonada amb 35 premis al llarg dels seus 55 anys d’història, molts d’ells relacionats amb el formatge que produeix, i se sent prou satisfeta d’haver mantingut la seva activitat durant tot l’any 2020 tot i la situació pandèmica.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061