Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Elabora el 40 per cent del formatge Maó-Menorca i el comercialitza en més de 35 països diferents
Menorca viu amb satisfacció que Coinga ha esta premiada com la Millor Cooperativa Agroalimentària d’Espanya en la categoria de Desenvolupament Rural. La varietat de productes, l’impuls al desenvolupament del formatge amb Denominació d’Origen o el seu caràcter innovador són alguns dels valors que el jurat ha tingut en compte per atorgar-li el guardó que, va ser entregat pel Ministre d’Agricultura, Luis Planas. La junta directiva de la cooperativa rep el premi com a una oportunitat per situar Menorca en el mapa com a la regió rural més oriental de l’Estat.
Coinga va néixer el 1967. Recull el 50 per cent de la llet de Menorca, elabora el 40 per cent del formatge Maó-Menorca i comercialitza en més de 35 països diferents. A dia d’avui, compta amb 107 llocs associats que fan feina per millorar els productes, fer una gestió sostenible i millorar la qualitat de vida dels seus animals. Ha estat guardonada amb 35 premis al llarg dels seus 55 anys d’història, molts d’ells relacionats amb el formatge que produeix, i se sent prou satisfeta d’haver mantingut la seva activitat durant tot l’any 2020 tot i la situació pandèmica.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys