Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Mallorca Cultura ha començat aquest dimarts amb les representacions de Macbeth i Projecte Hamelin
És Macbeth. Fa dos anys, els alumnes de l’escola de Teatre de Santa Mònica varen encetar aquest projecte i ara el mostren a la sala gran del Teatre Principal.
Alumnes de l’Institut del Port d’Alcúdia hi representen també “Projecte Hamelin”, que conjuga el conte popular amb l’addicció a les tecnologies.
Aquest dissabte serà el torn de “Ballamunt”, un projecte de dansa dirigit per Maria Antònia Oliver. També el dissabte arriba la nit canalla al Principal.
La setmana Mallorca Cultura ha arrencat aquest dimarts i acaba el diumenge. Una oportunitat pels més joves de viure el teatre d’una manera professional.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears