Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Els psicòlegs alerten d'un increment de les consultes derivades per aquestes agressions
Segons les dades del Ministeri de l’Interior, durant l’any 2020 a Balears es varen cometre 29 delictes d’odi, dels quals 5 varen ser motivats per l’orientació sexual i la identitat de gènere. Una xifra que es veurà notablement incrementada quan es publiquin les estadístiques d’enguany.
L’associació LGTBI Ben Amics assegura, a més, que els casos que es denuncien són la punta de l’iceberg i alerta que tant víctimes com agressors són cada vegada més joves, produint-se les agressions en molts casos en un àmbit tan sensible com l’educatiu. Des de LGTBI Ben Amics, lamenten també que en molts casos aquestes agressions no són classificades com a “homòfobes”.
Els psicòlegs han vist incrementades les consultes relacionades amb aquestes agressions. En el que coincideixen tant els col·lectius LGTBI i les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat és en la tolerància zero davant qualsevol tipus d’aquestes agressions.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval