Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Fins d'aquí un parell de dies no començaran a funcionar
L’Ajuntament de Palma ja té col·locats radars fixos per controlar la velocitat dins la Ciutat. L’Àrea de Mobilitat de Cort ha començat a instal·lar els aparells en diversos punts, com per exemple, el carrer Manacor, el Passeig Marítim i la zona propera al col·legi Madre Alberta.
La primera intenció de l’Ajuntament quan va anunciar que posarien els radars fixos era que els aparells detectassin si un vehicle es passa un semàfor o un pas per a vianants.
Fins d’aquí un parell de dies no començaran a funcionar.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €