El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
En Jaume afirma que alguns dies els rodatges es feien llargs i na Lila reconeix que ha passat por gravant algunes escenes
Al carrer de Blanquerna s’han sentit brunzits estranys aquest cap de setmana, i els espiadimonis hi han anat per veure si les Mòpies han arribat a Ciutat.
Na Lila i en Jaume han interpretat dos dels personatges de la sèrie Mòpies. A més, cadascun ha arribat al món de la interpretació de manera diferent. Na Lila mai no havia fet cap tipus d’interpretació ni havia rebut classes de teatre, mentre que en Jaume ja era per damunt els escenaris des dels sis anys.
Tractar amb infants és diferent a fer-ho amb adults. Això ho sap molt bé la professora de Teatre Alexandra Palomo. Ella conta com els nins comuniquen clarament quan no els agrada el que els ensenya, però afirma que són autèntics perquè no tenen filtres.
Fer de Pere i de Hilda ha suposat tot un repte per als menuts que, tot i que s’ho han passat molt bé, han tengut algunes dificultats. En Jaume afirma que alguns dies els rodatges es feien llargs i na Lila reconeix que també ha passat por gravant algunes escenes.
Precisament, aquesta por és la que es notarà al tercer capítol de Mòpies, ja que promet ser un dels més tenebrosos. El podreu seguir aquest diumenge, a IB3 Televisió, a partir de les 21.40 hores.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides