Per a persones que ja tenen una edat, fa anys, si caminaves, sempre trobaves un racó, una platgeta… Ara és més complicat. Abans, també eren de fer tot l’estiu a una caseta i les coses han canviat. Parlam d’un dia, d’un estiu qualsevol, quan passàvem mesos a vorera de mar i John Wayne fondejava per la costa balear. De quan aquesta mateixa escena s’hauria pogut repetir any rere any.
Els estius ja no són tan familiars. Hi havia un percentatge de persones que tenia dues residències i ara, això és manco freqüent, perquè és molt difícil mantenir dos habitatges. Parlam d’una època quan caseta i barca no suposaven cap luxe i les vacances es feien a l’agost.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos