Presó provisional per a un professor de ball de Mallorca per abusos sexuals a diverses menors
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
Els hàbits, els costums i la forma de vida han canviat d'un temps ençà
Per a persones que ja tenen una edat, fa anys, si caminaves, sempre trobaves un racó, una platgeta… Ara és més complicat. Abans, també eren de fer tot l’estiu a una caseta i les coses han canviat. Parlam d’un dia, d’un estiu qualsevol, quan passàvem mesos a vorera de mar i John Wayne fondejava per la costa balear. De quan aquesta mateixa escena s’hauria pogut repetir any rere any.
Els estius ja no són tan familiars. Hi havia un percentatge de persones que tenia dues residències i ara, això és manco freqüent, perquè és molt difícil mantenir dos habitatges. Parlam d’una època quan caseta i barca no suposaven cap luxe i les vacances es feien a l’agost.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran