A Palma no s'ha activat l'operació Nigul, i els hostalers d'Andratx no esperaven que esclarís tan aviat
La DANA ha afectat primer les Pitiüses en forma de pluges i tempestes, i cap al migdia ha arribat al Ponent de Mallorca. Al nucli andritxol de Sant Elm, han caigut fins a 25 litres per metre quadrat en una hora. El sol ha tornat a sortir al llarg de l’horabaixa de dissabte i la gent ha aprofitat el bon temps per relaxar-se a la platja i a les terrasses.
El sol també ha brillat al Port d’Andratx. Mentre alguns no esperaven que el temps s’estiràs tan aviat, d’altres han comentat que això és habitual a principis de setembre. Alguns hostalers, afectats per la darrera tempesta que va destrossar part del port, comenten que s’havien preparat per afrontar qualsevol dany, però no ha estat el cas.
Al centre de Palma, el matí ha estat més tranquil del que és comú en un dia ennigulat. La Policia no ha activat l’operació Nigul perquè no hi ha hagut la saturació d’altres vegades, causada per la gran afluència de turistes al carrer. Així i tot, les persones que han visitat la ciutat han aprofitat la inestabilitat meteorològica per conèixer els redols més destacats de Palma.
Ha estat un matí de plena normalitat al centre de Palma que evidencia l’arribada del final de la temporada turística, però que ha permès que els turistes no hagin patit la saturació habitual que es viu durant l’agost.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues