Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La presidenta de les Illes Balears ha anunciat que demà convocarà els consells insulars i la mesa de diàleg per pactar mesures
112
La presidenta de les Illes Balears, Francina Armengol, ha anunciat que demà convocarà els consells insulars i la mesa de diàleg per pactar mesures per pal·liar els efectes de la guerra. També ha sol·licitat una compareixença al Parlament per debatre sobre la situació.
Armengol ha explicat que hi haurà un pla estatal de mesures econòmiques “en molts sentits i molt ampli”, com es va acordar a la Conferència de Presidents de la Palma, i ha afegit que el Govern ja treballa en les mesures que proposarà.
Així mateix, la presidenta ha demanat “altura de mires política” i una actuació unitària per abordar la situació.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte