Son Servera i Felanitx segueixen tenint canals de televisió que emeten per internet
Es sabut que les televisions dels pobles varen quedar tocades de mort amb l’apagada analògica. Pensem que, si amb el sistema anterior a la TDT hi havia unes 10 televisions locals a Mallorca, amb el pas al suport digital, pràcticament totes desaparegueren. Amb tot, tenim dos pobles que han seguit tenint canal després de la digitalització: són Felanitx i Son Servera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística