Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

"Va ser un daltabaix", així ho resumeix la directora infermera de l'Hospital de Manacor
Molts dels aplaudiments estaven dedicats al personal essencial. Cada dia a les 20 del vespre, els balcons s’omplien per agrair-los la seva feina. Precisament, hem volgut conèixer com els treballadors sanitaris van rebre aquella notícia i com van viure aquelles primeres hores, dies i setmanes.
“Va ser un daltabaix”, així ho resumeix la Francisca Rosa Rosal, directora infermera de l’Hospital de Manacor. Per als professionals sanitaris, el 14 de març del 2020 enceta un seguit de dies, setmanes i mesos d’incertesa.
Amb l’arribada de l’estat d’alarma, els hospitals han de modificar el seu funcionament. La por, per a ells, no es redueix només a l’àmbit laboral. A primera línia, patien també per no contagiar els seus familiars.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia