Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Indignació entre els veïnats per la recollida deficient dels residus urbans
Després de setmanes de pudor i malestar a nombroses urbanitzacions de Llucmajor per la falta de recollida de residus, s’han començat a buidar els contenidors. L’empresa concessionària i una segona empresa contractada per l’Ajuntament han començat a retirar les bosses de fems acumulades. Els veïnats denuncien que no és una situació puntual.
També fa setmanes que els treballadors del servei de recollida de residus del poble denuncien la deficiència del servei. Mentre l’empresa concessionària i l’Ajuntament intercanviaven acusacions, els veïnats convivien amb muntanyes de fems i pudor.
Ha estat aquesta setmana, però, segons ha explicat el consistori, que han contractat una segona empresa per començar a netejar les urbanitzacions més afectades del municipi. Així, aquest dissabte actuaven a la zona de les Palmeres. Tot i això, el servei continua sent insuficient. Per aqueixa zona passaren fa només uns dies i aquest dissabte al matí encara hi quedaven restes. A més, els veïnats denuncien que no és un problema aïllat. Ja fa anys que pateixen aquesta situació.
La situació ha millorat una mica, però els residents d’aquestes urbanitzacions desitgen que se solucioni d’una vegada per totes aquest conflicte i que deixi de repetir-se cada estiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes