Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Aquest dilluns ha començat el trasllat dels primers rastrejadors
L’antiga nau de l’empresa “Angel 24”, al polígon de Can Valero, s’ha convertit en la nova Central de Coordinació de la COVID-19. Aquest dilluns ha començat el trasllat dels primers professionals dedicats al rastreig i seguiment dels casos positius i els seus contactes.
Els prop de 15 professionals que fins ara feien els rastrejos estaven ubicats a la Unitat Bàsica de Salut des Molinar. Amb aquesta nova central al polígon de Can Valero, els centres sanitaris quedaran alliberats.També faran feina en aquesta central 15 tècnics en emergències sanitàries formats específicament per atendre el nou telèfon d’atenció a la COVID-19, que es posarà a disposició de la ciutadania aquest cap de setmana. És una altra mesura per alliberar les línies telefòniques dels centres de salut.
Actualment, 190 professionals d’atenció primària estan destinats a la notificació de les proves PCR i al rastreig i seguiment dels casos positius i els seus contactes.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat