El municipi de Sant Joan incorpora la recollida de matèria orgànica. És una de les novetats del nou contracte de gestió de residus i neteja viària que començarà a funcionar oficialment aquest dijous. També es duplica el personal que hi farà feina; seran 23 operaris. S’amplia i renova la flota de vehicles, que seran elèctrics per al servei de neteja de carrers i híbrids per a la recollida selectiva. A més, s’han substituït tots els contenidors; en total, 260, i tenen més capacitat. El nou contracte és per als pròxims vuit anys i el cost és de gairebé 2 milions d’euros anuals.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa