Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
223 vehicles més sostenibles i accessibles
Conformen la flota 223 busos completament nous, dels quals 198 van amb Gas Natural comprimit, 18 són de propulsió elèctrica i 7 dièsel. Començàren a circular dia primer i avui s’ha presentat el nou Model.
Són tres empreses concessionàries que s’encarreguen de la seva gestió, que s’ha dividit en tres sectors: Zona Nord, Ponent i Llevant-Migjorn. Abans de la pandèmia el transport Públic de les Illes tenia 10 milions d’usuaris anuals, que el Govern preveu incrementar en un 25% amb aquest nou model.
Augmenten un 50% les freqüències respecte del sistema anterior i s’estrena un nou sistema tarifari. L’objectiu és que en futur s’integri també amb el sistema tarifari de la EMT.
A més, la nova flota són també busos més accessibles: gairebé el 70% són de pis baix; s’ha reforçat la senyalització interior amb pantalles i megafonia, a més de pantalles a les principals estacions amb l’hora exacta en què passarà el pròxim bus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades