El judici se centra en la contractació de la cobertura audiovisual a través de Teconsa, una empresa pantalla de la trama Gürtel
Comença a l’Audiència Nacional el judici per una peça separada de la trama Gürtel, que investiga les irregularitats en la contractació de la cobertura audiovisual de la visita del papa Benet 16 a València l’any 2006. El judici, que està previst que es perllongui fins al 4 de juny, se centra en el lloguer de pantalles, manteniment i megafonia, a través de Teconsa, una empresa pantalla de Gürtel.
Aquest contracte va costar més 7 milions d’euros i hauria servit per repartir-se’n més de 3 entre els processats. Abans de la celebració del judici, la Fiscalia Anticorrupció ha aconseguit acords de conformitat amb més d’una desena dels 22 acusats que, des d’avui, seuen al banc. Entre els acusats que han rebutjat el pacte destaquen Juan Cotino, que s’enfronta a una petició del fiscal d’11 anys de presó, Francisco Correa o Pablo Crespo.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre