Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Infermers del centre de salut Verge del Toro han administrat el vaccí a 18 persones en un dia
Aquest divendres han començat a vacunar els grans dependents de Menorca que, per les seves limitacions de mobilitat, no poden anar als seus centres de salut. Per fer-ho possible, un equip d’infermeria del Centre de Salut Verge del Toro de Maó s’ha desplaçat personalment fins als domicilis de 18 persones dependents per administrar-los la primera dosi del preparat de Pfizer. A la vegada, avança la immunització dels grans dependents que sí que han pogut anar als centres de salut. Entre avui i aquest dijous, s’han citat 150 persones i ja s’ha vacunat 30 persones cuidadores, menors de 55 anys, amb el vaccí d’Astrazeneca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet