El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Només poden viatjar aquelles persones que ho facin per motius justificats
A les 10 i mitja del matí ha arribat el Ramon Llull, el vaixell que a partir d’avui torna a connectar Formentera amb Dénia. Al port de la Savina, hi han desembarcat 20 passatgers que han hagut de desplaçar-se per motius justificats, ja que l’arribada de turistes encara no està permesa.
Aquests passatgers han hagut d’omplir prèviament un document en el qual havien d’indicar si tenien símptomes compatibles amb la COVID-19, o no. També han hagut de justificar el seu desplaçament i els han pres la temperatura. Una vegada a Formentera els ha repetit aquesta prova i han hagut de tornar a justificar aquest desplaçament.
Durant el trajecte la naviliera ha estat rigorosa amb les mesures de seguretat. Unes mesures similars a les aplicades des de l’inici de l’estat d’alarma a les connexions marítimes entre les Pitiüses.
Fins dia 15 de juny hi haurà tres connexions Formentera-Dénia a la setmana. A partir d’aquesta data s’anirà ampliant el servei i des de mitjans de juliol s’oferirà un enllaç diari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits