El concert inaugural se celebra aquest diumenge horabaixa a Ses Voltes
La cantant i compositora croata Jasmia Petrovic, acompanyada dels mallorquins La Banda Polonski, obriran diumenge horabaixa a ses Voltes el cicle dedicat a la cultura jueva i que enguany inclou a la seva programació una taula rodona i diverses ponències dedicades al paper de la dona jueva i xueta a la societat mallorquina.
No hi mancarà tampoc la projecció de 4 pel·lícules de temàtica jueva, 2 d’elles estrenes a Mallorca i que són ‘Cartas a París’, amb Emma Thompson i ‘El viatge de Fanny’. Com ja és habitual, el cicle, ple d’activitats fins al 26 d’octubre, ofereix també diverses rutes per les zones de Palma més rellevants per a la cultura jueva. Totes les activitats són de franc i amb places limitades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda