El preu del litre de benzina supera els dos euros a la majoria de les estacions de Menorca
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
El setmanari satíric francès ha tornat a publicar a la seva portada les caricatures de Mahoma per les quals es va convertir en el blanc dels radicals jihadistes
El Tribunal Penal de París jutja des d’aquest dimecres les 14 persones acusades de participar en una organització terrorista criminal i de diferent grau de complicitat pel subministrament de suport logístic, financer o material, com armes o vehicles.
Se’ls acusa de cooperar amb els responsables de l’atemptat contra Charlie Hebdo i amb Amedy Coulibaly, autor de l’atac a un supermercat jueu, en el que van morir 17 persones, i de matar una agent de policia local al sud de París. 10 d’ells estan en presó provisional, un en llibertat sota control judicial i els altres tres, en ordre de crida i cerca.
La Fiscalia demana penes que van dels 10 i 20 anys de presó fins a la cadena perpètua. Està previst que el judici es perllongui fins al 10 de novembre.
El setmanari satíric francès Charlie Hebdo ha tornat a publicar a la seva portada les caricatures de Mahoma per les quals l’any 2006 es va convertir en el blanc dels radicals jihadistes. La redacció de la revista va ser atacada l’any 2015 i a l’atac varen morir 12 persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Està acusada de pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública, atemptat contra l'autoritat i delicte contra la seguretat viària