La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
Intentaran acordar el pressupost comunitari per al període 2021-2027 i el fons de rescat per impulsar l'economia després de la pandèmia
Els líders de la Unió Europea han començat aquest divendres la cimera en què intentaran acordar el pressupost comunitari per al període 2021-2027 i el fons de rescat per impulsar l’economia després de la pandèmia del coronavirus.
Els diferents països arriben amb posicions molt dividides i amb poques esperances de tancar un acord.
Els Països Baixos i altres països denominats “frugals” pretenen imposar condicions a canvi de les ajudes de la Unió, a més de mecanismes de control i supervisió. El primer ministre neerlandès Mark Rutte reclama també per al seu país poder de veto sobre els plans de reformes que puguin presentar Espanya i Itàlia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura