Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

L'objectiu és cercar persones que puguin ser portadores asimptomàtiques de coronavirus
El Govern endureix les restriccions a Menorca. A partir d’aquest dimarts només permetrà trobades de fins a 6 persones a interiors i de 10 al carrer. Es volen contenir brots socials com el que s’ha detectat as Castell. Els 4 propietaris d’un bar han donat positiu i en els propers dies s’hauran de fer proves a gairebé mig miler de clients. Avui ja s’han començat a recollir les mostres.
Més de 200 persones, la gran majoria clients del bar des Castell on s’ha detectat un brot social, han estat citades aquest dilluns capvespre al mòdul de la COVID-exprés de Dalt Sant Joan per fer la prova PCR.
Es tracta d’un cribratge entre els clients de l’establiment que han freqüentat el bar durant els darrers 10 dies. L’objectiu és cercar persones que puguin ser portadores asimptomàtiques de coronavirus. De moment, i fins dimecres que s’allargarà l’estudi, ja hi ha citades prop de 500 persones.
Precisament, contenir els brots socials és un dels aspectes que més preocupa al Govern. Per aquest motiu, s’ha decidit que Menorca endureixi les restriccions durant 15 dies. A partir d’aquest dimarts, les reunions tornen a ser d’un màxim de 6 persones en interior i 10 a l’aire lliure.
Durant la setmana s’avaluarà també si es limita l’entrada i sortida de les residències geriàtriques, reobertes a l’illa des de fa dos mesos.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar