El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Està acusat d'enviar més de 155 tones de cocaïna als Estats Units
La Fiscalia Nordamericana l’acusa d’enviar més de 155 tones de cocaïna als Estats Units i d’encapçalar el càrtel de Sinaloa. Se’l jutja per 11 càrrecs de narcotràfic, i s’enfronta a una possible condemna a cadena perpètua.
Un judici que destaca per les fortes mesures de seguretat l’alt risc de fugida i pel seu pressumpte historial d’assassinats. El judici es pot allargar fins a quatre mesos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits