Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Està acusat d'enviar més de 155 tones de cocaïna als Estats Units
La Fiscalia Nordamericana l’acusa d’enviar més de 155 tones de cocaïna als Estats Units i d’encapçalar el càrtel de Sinaloa. Se’l jutja per 11 càrrecs de narcotràfic, i s’enfronta a una possible condemna a cadena perpètua.
Un judici que destaca per les fortes mesures de seguretat l’alt risc de fugida i pel seu pressumpte historial d’assassinats. El judici es pot allargar fins a quatre mesos.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció