S'enfronten a penes que poden arribar als 25 anys de presó
Aquest dilluns ha començat a Pamplona el judici contra els cinc acusats de violar una jove durant les festes de San Fermín de l’any passat.
El Govern de Navarra i l’Ajuntament de Pamplona demanen per als cinc homes les penes més altes, 25 anys de presó. El misser de l’acusació demana 24 anys, i la Fiscalia, 22.
La defensa de tres dels cinc acusats, que es troben en presó preventiva, ha afirmat que els seus clients mantenen la seva innocència.
Col·lectius feministes han reclamat un judici net i just.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides