L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La fiscalia demana una pena de 8 anys de presó i una indemnització de 65.000 euros per a la mare de la víctima
Fa dos anys i tres mesos, una dona que tenia 50 anys i era de nacionalitat francesa va ser agredida i assassinada al barri eivissenc de ses Figueretes. La víctima va morir per les diverses ferides greus d’arma blanca que va rebre. Una d’elles va ser al cor.
El presumpte autor, originari de Colòmbia, es va entregar a una comissaria de Madrid i confessà els fets a la policia. Serà aquí, a l’Audiència Provincial de Balears devers les 9 i mitja de demà dematí, on començaran a jutjar-lo per un delicte d’homicidi. El judici es farà amb un jurat popular i la vista serà pública.
El procediment començarà amb la lectura dels escrits per les parts, que s’encarregaran posteriorment d’explicar-los al jurat. També demà interrogaran l’acusat i es farà la proposició de prova. Dimarts i dimecres serà el torn dels testimonis i pèrits.
Durant el dijous es presentaran proves documentals, les conclusions i els informes. I, finalment, la vista conclourà amb la possibilitat de la darrera paraula per a l’acusat. La fiscalia demana per a l’acusat una pena de 8 anys de presó i una indemnització de 65.000 euros per a la mare de la víctima.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues