Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Haurà de pagar 9.000 euros en concepte de responsabilitat civil i no es podrà acostar a la víctima durant 10 anys
U home acusat d’intentar matar el seu company de pis, apunyalant-lo amb unes estisores, al barri de la Soledat de Palma ha acceptat 5 anys de presó per un delicte de temptativa d’homicidi. Ho fa fet després de tancar un pacte amb la fiscal, durant una vista celebrada aquest dimarts a l’Audiència de Palma. També haurà de pagar 9.000 euros en concepte de responsabilitat civil i no es podrà acostar a la víctima durant 10 anys. Inicialment, la Fiscalia demanava per a ell una pena de 7 anys i mig de presó.
Va atacar la víctima després de discutir per drogues
Els fets es varen produir al setembre de 2019. Un veïnat va donar la veu d’alarma, després de trobar-se un home sagnant al carrer. La víctima, d’uns 40 anys, havia rebut diverses punyalades, a la mà, al coll i al tòrax. Presentava una perforació a un pulmó i va ser traslladada a l’hospital de Son Espases, amb pronòstic greu. La baralla podria haver-se originat arran d’una discussió per drogues.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat