Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

L'extresorer Luis Bárcenas demana un cara a cara amb Rajoy, que està citat com a testimoni
Vuit anys després de revelar-se l’existència d’una caixa B al Partit Popular, el seu extresorer Luis Bárcenas ha tornat a seure al banquet dels acusats avui matí.
Bárcenas, condemnat a vint-i-nou anys de presó pel cas Gürtel, s’enfronta en aquest segon judici a cinc anys de presó. Se l’imputa un delicte fiscal, un altre de falsedat documental i un tercer d’apropiació indeguda pel pagament en negre de la reforma de la seu del Partit Popular al carrer Gènova i per la compra d’accions de Libertad Digital també amb doblers de la caixa B.
Juntament amb Bárcenas, també se seurà a la banqueta Cristóbal Páez, el seu successor en la gerència del partit quan fou nomenat tresorer. També ho faran Gonzalo Urquijo i Belén García, administradors d’Unifica, empresa que va reformar la seu del partit i Laura Montero, directora de projectes de la citada companyia.
Els fets que es jutjaran des d’avui dilluns s’emmarquen des de l’any 2004 fins al juny del 2008, sent ja president del partit Mariano Rajoy. Precisament, Rajoy està citat com a testimoni, i la defensa de Bárcenas ha plantejat un cara a cara amb ell. També estan citats, l’expresident del Govern José María Aznar, que per primera vegada donarà explicacions per la caixa B, i altres dirigents de l’època, com Ángel Acebes i Maria Dolores de Cospedal.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici